קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות11
ציון בריאות2
מגזין

מעשנים ג'ק רוטב ברביקיו

מעשנים ג'ק רוטב ברביקיו
רוטב ברביקיו ג' ק מעשן הוא רוטב שמגיש 11. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 369 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מכלמתכונים דורש חומץ תפוחים תפוחים, פפריקה, פלפל סדוק טרי, חרדל הקרקע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 28%. ציון זה הוא רע למדי. נסו כריכי פורטובלו עם רוטב ברביקיו צ' יפוטלה מעשן, פקאן קרום עוף עם ג'ק דניאלס רוטב ברביקיו, ו איך לתפוס גבר... רוטב המנגל של ג'ק דניאל מעל עוף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלבו את הקטשופ, פלפלי הצ ' יפוטלה ברוטב שלהם, חומץ תפוחים, מולסה, אבקת בצל, אבקת שום, חרדל טחון, פפריקה מעושנת, כוסברה, מלח, פלפל שחור, סוכר חום, וויסקי וטעם עשן נוזלי בסיר גדול, והביאו לרתיחה עדינה על אש בינונית, תוך ערבוב תדיר. מבשלים את הרוטב במשך 15 דקות, ולאחר מכן להפחית את החום נמוך ומבשלים 15 דקות נוספות, תוך ערבוב לעתים קרובות. השתמש מיד או במקרר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
אבקת חרדלאבקת חרדל
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
עשן נוזליעשן נוזלי
אבקת בצלאבקת בצל
סוכר חוםסוכר חום
כוסברה.כוסברה.
מולסהמולסה
קטשופקטשופ
וויסקי.וויסקי.
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל חריף ברוטב אדובופלפל חריף ברוטב אדובו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל טחוןחרדל טחון2בצל צהוב בינוני, קצוץדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)טעם עשן היקורי נוזליטעם עשן היקורי נוזלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקויסקי (כגון Jack Daniel ' s®)ויסקי (כגון Jack Daniel ' s®)