קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות15
ציון בריאות9
מגזין

מקרל צלוי להבה עם צלופח מעושן וshiso

מקרל צלוי להבה עם צלופח מעושן וshiso
מקרל צלוי אש עם צלופח מעושן וshiso יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 13 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 475 קלוריות. זה מתכון pescatarian מגיש 15 . גשו לסופר וקנו אבקת אגר אגר, מקרל צלוי להבה בויניגרט חומץ shiso, צלופח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בקמח רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות נסו מטבל חצילים על האש, Scandi מעושן מקרל על שיפון, ו מקרל מעושן Roulade (מתכונים דומים).

מרכיבים

12אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אבקת אגר אגראבקת אגר אגר2(יכול להיות או להרחיק)עירית קצוצהעירית קצוצה1שולחןCrème fraîcheCrème fraîche4גיליונותמלפפון גיליונות שקופיםמלפפון גיליונות שקופים4Tbsמלפפון קצוץמלפפון קצוץ4צלופח מעושן לחמניות מלפפוןצלופח מעושן לחמניות מלפפון120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלופח מעושןצלופח מעושן1ראשצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך2(יכול להיות או להרחיק)חזרת מגוררת טריחזרת מגוררת טרי4Tbsמחית ארטישוק ירושלמיתמחית ארטישוק ירושלמית1Lמיץ מלפפוןמיץ מלפפון4פילהפילה מקרל קורניש טריפילה מקרל קורניש טרי1שולחןשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1שולחןחרדל אצותחרדל אצות11 קילו קישואים,נורי הקרקענורי הקרקע4(יכול להיות או להרחיק)קרוטונים פריכים מבושלים בשמן זיתקרוטונים פריכים מבושלים בשמן זית2Tbsקמח רגילקמח רגיל5006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן לפתיתשמן לפתית15ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב15ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טרי סדוק ומלח ים כמובןפלפל טרי סדוק ומלח ים כמובן2Tbsשאלוט פריכיםשאלוט פריכים1006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4פילהלהבה פילה מקרל בגריל בויניגרט חומץ shisoלהבה פילה מקרל בגריל בויניגרט חומץ shiso15ריבס, קצוץ טרי או קפואויניגרט חומץ Shisoויניגרט חומץ Shiso3756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ shisoחומץ shiso15ריבס, קצוץ טרי או קפואמבחר של שטף גזוז מעורב קרס כולל shiso ו כוסברה קרסמבחר של שטף גזוז מעורב קרס כולל shiso ו כוסברה קרס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.