קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אנצ'ילדה עוף

מרק אנצ'ילדה עוף
מתכון עוף אנצ'ילדה מרק מוכן בסביבות 50 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. במנה עיקרית זו יש 226 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 22 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם אבקת שום, חצאי חזה עוף, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. , שהוא מוצק. נסו מרק אנצ'ילדה עוף, מרק עוף אנצ'ילדה, ו מרק אנצ'ילדה עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה בתנור הולנדי או בסיר גדול; מבשלים חזה עוף במים רותחים על חום בינוני גבוה עד שהעוף כבר לא ורוד במרכז, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הסר עוף מ סיר וגרוס, שמירה על נוזל בישול.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מערבבים קרם של מרק עוף, שעועית תירס, ועגבניות לתוך בישול נוזלי.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
תירסתירס
4
הוסף עוף מגורר; העונה עם כמון, אבקת צ ' ילי, אבקת שום ולהמשיך רותח.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
אבקת שוםאבקת שום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
כמוןכמון
5
ממיסים חמאה במחבת על חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל עד להשחמה קלה, כ -15 דקות. מערבבים בצל למרק ומתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
בצלבצל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.