קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות35
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק גולאש בקר

מרק גולאש בקר
המתכון מרק גולאש בקר יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-1 שעה ו 10 דקות. מתכון ללא גלוטן זה מגיש 16 . לבמנה עיקרית זו יש 180 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו שמן זית, תפוחי אדמה, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסוכר אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות סוכר ללא סוכר מזוקקות מחיטה מלאה כמו קינוח. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 71%. הציון הזה די טוב. נסו מרק גולאש בקר לבישול איטי, גולאש בקר, ו גולאש בקר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה מבשלים ומערבבים את הבקר, הבצל והפלפל הירוק בשמן עד שהבשר משחים מכל הצדדים; מסננים. מערבבים פנימה את 10 המרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 25-30 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים פנימה את העגבניות, רסק העגבניות וזרעי הקימל. מכסים ומבשלים 25-30 דקות יותר או עד שהבשר רך. מחק עלי דפנה. למעלה כל מנה עם מנה של שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי קימלזרעי קימל
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר סטייק סינטה העליון, לחתוך לקוביות 1/2 אינץבשר בקר סטייק סינטה העליון, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות יכולעגבניות מרוסקות יכול2(חוֹרֶף)זרעי קימלזרעי קימל31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קצוץגזר, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1גדולפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים16ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצהשמנת חמוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן