קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות26
מגזין

מרק גזר קוקוס ליים

מרק גזר קוקוס ליים
מרק ליים קוקוס גזר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ואת כל 30 מתכון יש 535 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 46 גרם שומן למנה. אם יש לכם מרק ירקות, כמון, כוסברה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-56 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 86%. מתכונים דומים: מאפינס עוגת גזר עם ציפוי קוקוס וליים, סלט גזר פיקנטי + קינואה עם רוטב ליים קוקוס, ו מרק גזר ליים.

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על אש בינונית. מערבבים ומבשלים את הדבק צ ' ילי, כמון, 1 כף כוסברה עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כמוןכמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את הג ' ינג ' ר, הבצל והשום; מבשלים עד שהבצל רך ושקוף, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
3
מכניסים את תפוחי האדמה והגזר לסיר עם תערובת הבצל ומבשלים 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
יוצקים את מרק הירקות וחלב הקוקוס על הירקות המבושלים. הופכים את האש לבינונית-גבוהה ומביאים לרתיחה תוך ערבוב מדי פעם. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים במשך 30 עד 45 דקות או עד שתפוחי האדמה והגזר רכים.
מרכיבים שתצטרך
מרק ירקותמרק ירקות
חלב קוקוסחלב קוקוס
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
5
מסירים את התנור ההולנדי מהאש ומערבבים פנימה את מיץ הליים. עובדים בקבוצות, מחית את המרק בבלנדר או במעבד מזון עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תנור הולנדיתנור הולנדי
בלנדרבלנדר
6
מגישים חם או צונן, מעוטר בכוסברה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לורן-פריר ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.