קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

מרק דלעת חם וחמוץ

מרק דלעת חם וחמוץ
מרק דלעת חם וחמוץ נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מרק. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 138 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו רוטב דגים אסייתי, גלאנגאל, עלי ליים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו מרק חם וחמוץ, ירקות מרק חם חמוץ, איך להכין מרק חם חמוץ, ו עוגת דלעת שמנת חמוצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בצל, שום, וג ' ינג ' ר ב 1 כף שמן בסיר כבד 5 ליטר מעל חום מתון, מכוסה, ערבוב מדי פעם, עד בצל מתרכך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים דלעת ויין ומרתיחים, חשופים, עד היין מופחת על ידי כמחצית, על 5 דקות. מערבבים במלאי ומבשלים, מכוסה, עד הדלעת הוא רך, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
חום שנותר שמן כפות במחבת כבדה 10 אינץ ' על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז sauté lemongrass, galangal, ו chiles לטעום, ערבוב, עד השחמה קלה, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום.
5
תערובת דלעת Purée בקבוצות (השתמש בזהירות בעת מיזוג נוזלים חמים) ולחזור לסיר. מערבבים בתערובת לימון, עלי ליים, מיץ ליים, רוטב דגים וסוכר. מבשלים, חשוף, 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים מרק דרך מסננת, זורק מוצקים, ומתבלים היטב עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1
* מרק יכול להתבצע 2 ימים קדימה ומקורר, חשוף, ואז מקורר, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגים אסייתירוטב דגים אסייתי1קילוגרםסוכר או גבינה דלעת, קלופים, זרע, לחתוך לקוביות 1 אינץ ' (6 כוסות)סוכר או גבינה דלעת, קלופים, זרע, לחתוך לקוביות 1 אינץ ' (6 כוסות)2ליטריםציר עוף, או 1 מרק עוף משומר qt ומים 1 qtציר עוף, או 1 מרק עוף משומר qt ומים 1 qt2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי1אינץגלנגל (מופשר אם קפוא), מקולף וקצוץ גסגלנגל (מופשר אם קפוא), מקולף וקצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ4עלי ליים כפריים (טריים או קפואים)עלי ליים כפריים (טריים או קפואים)6גבעולי עשב לימון (תחתון 5 אינץ ' בלבד), קצוץ גסגבעולי עשב לימון (תחתון 5 אינץ ' בלבד), קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי1גדולבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס8ריבס, קצוץ טרי או קפואטוסט שרימפסטוסט שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3כדי 5 צ'ילי תאילנדי טרי (1 1/2 אינץ') או 2 צ'ילי jalapeño טרי, גזוז וקצוץ גס (צ' ילי זרע אם טעם מתון יותר רצוי)כדי 5 צ'ילי תאילנדי טרי (1 1/2 אינץ') או 2 צ'ילי jalapeño טרי, גזוז וקצוץ גס (צ' ילי זרע אם טעם מתון יותר רצוי)3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות