קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

מרק דלעת שמנת של רווקים

מרק דלעת שמנת של רווקים
צריך ללא גלוטן הר ד ' אובר? מרק דלעת שמנת של רווקים יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 244 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 33 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח, ג'ינג'ר, שמנת, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. עם כפית ציון 37%, המנה הזו לא כל כך גדולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון מרק דלעת שמנת, מרק דלעת שמנת, ו מרק דלעת שמנת.

הוראות

1
בסיר על אש בינונית, שלבו את קרם מרק תפוחי האדמה, המים, הדלעת, החמאה והשמנת. מתבלים במלח, פלפל, אבקת שום וג ' ינג ' ר. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה, ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק תפוחי אדמה מוקרםמרק תפוחי אדמה מוקרם
אבקת שוםאבקת שום
דלעתדלעת
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
קרםקרם
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש ויוצקים לטורן.
3
מפזרים את החלק העליון עם פפריקה, ומעליהם קרוטונים מתובלים.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
פפריקהפפריקה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויוה דיווה מוסקטו קולדה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -11 דולר.
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק המושרה בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מעולה כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.