קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

מרק חריף סיני חם וחמוץ

מרק חריף סיני חם וחמוץ
מרק חריף סיני חם וחמוץ הוא מתכון סיני המגיש 6. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 289 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן שומשום, ציר עוף, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מרק חם וחמוץ, כרוב סיני חריף חמוץ מוקפץ עם בייקון, ו מרק סיני חם וחמוץ.

הוראות

1
משרים את הפטריות היבשות ואת ניצני שושן הנמר במים חמים במשך 20 דקות. לאחר זמירה את כל גבעולים קשים, לחתוך את הפטריות. עם האצבעות, לגרוס את טייגר לילי גבעולים.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את הפטריות, ניצני שושן נמר, מלאי, יורה במבוק, חזיר מגורר לסיר. מביאים לרתיחה, ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים ברוטב סויה, סוכר, מלח, פלפל לבן וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
4
שלב עמילן תירס עם 3 כפות מים.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף קצת מרק חם על קורנפלור, ולאחר מכן להחזיר את כל למחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
חום לרתיחה, ערבוב.
7
מוסיפים את השעועית, ומבשלים 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
רגע לפני ההגשה, לכבות את החום. מערבבים את הביצה בהדרגה.
מרכיבים שתצטרך
9
מערבבים בשמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים כל מנה עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שמורת דה מורגנזון Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.