קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

מרק טיפת ביצה אירי

מרק טיפת ביצה אירי
גשו לסופר וקנו בצל, מרק עוף, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 29%. נסו עוגיות איריות, מרק בצל אירי גינס עם גבינת צ'דר אירי, ו מרק טיפות ביצים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה, בצל, מרגרינה וקוביית בוליון לסיר מרק, וממלאים עם מספיק מים כדי לכסות את תפוחי האדמה ב 1 עד 2 אינץ'. מביאים לרתיחה, ומבשלים 30 דקות, עד תפוחי אדמה מתפרקים. אתה יכול לרסק אותם קצת אם אתה מעדיף את המרקם.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
טפטוף הביצים מכות לתוך הסיר, תוך ערבוב כל הזמן. המשך לבשל ומערבבים במשך כ 2 דקות, עד הביצים מבושלים לחלוטין גדילים ארוכים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.