קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 55 דק.
מנות9
ציון בריאות20
מגזין

מרק כרובית גבינה

מרק כרובית גבינה
צריך ללא גלוטן הר ד ' אובר? מרק כרובית גביני יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. מתכון זה מ טעם הבית דורש מלח, כרובית,סלרי ופלפל. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 58%. הציון הזה די טוב. נסו מרק כרובית גבינה, מרק כרובית גבינה, ו מרק כרובית גבינה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים כרובית ב-4 קילו. סיר איטי. קוצצים את הסלרי, הגזר, הפלפלים והבצל; מוסיפים לסיר איטי. מערבבים את המרק, רוטב ווסטרשייר, מלח ופלפל. מכסים ומבשלים על נמוך 5-6 שעות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
כרוביתכרובית
ירקירק
גזרגזר
פלפליםפלפלים
סלריסלרי
מרקמרק
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
בבלנדר מעבדים מרק בקבוצות עד לקבלת מרקם חלק. מחזירים הכל לסיר איטי; מערבבים גבינה ושמנת. מכסים ומבשלים על גבוה במשך 30 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
קרםקרם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה לה גרנד קורטאז ' רוז בקבוק ברוט מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל משתלבים עם תווים של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. זה ברוט רוז רוז משלים מגוון רחב של מזונות, מ מלוח מתוק. נסו את זה עם מנות אסיאתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, עוגת גבינה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו האוגני בלאן מציע חומציות ורעננות טבעית. גמאי בעל גוף קל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.