קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות6
ציון בריאות23
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק כרישה מוקרם

מרק כרישה מוקרם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק כרישה שמנת. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 433 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. זה מושלם עבור סתיו. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לכם יין, מים, מלח וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. נסו מרק כרישה אומגה -3 שמנת, מרק כרישה מוקרם עם ברי, ו מרק תפוחי אדמה וכרישה מוקרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף פרוס כרישה בקערה גדולה של מים קרים, להסעיר אותם, ואז להרים ולנקז היטב במסננת.
מרכיבים שתצטרך
2
לבשל כרישה, בצל, גזר, סלרי, מלח ופלפל ב 4 כפות חמאה 5-6 ליטר סיר כבד על אש מתונה, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, על 8 דקות. לקלף תפוחי אדמה לחתוך לקוביות 1/2 אינץ', ולאחר מכן להוסיף לתערובת בצל יחד עם יין, מלאי, מים, עלה דפנה. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים, מכוסה חלקית, עד ירקות רכים, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים פטרוזיליה ומרק רותח, חשוף, 5 דקות. להשליך עלה דפנה ולשמור מרק בבית רתיחה חשופה.
מרכיבים שתצטרך
4
להמיס 4 כפות הנותרים חמאה בסיר כבד 1 ליטר מעל חום מתון, ולאחר מכן להוסיף קמח לבשל רביכה, לטאטא, עד הזהב, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום ולהוסיף 2 כוסות מבשלים מלאי (מן המרק), לטאטא במרץ (תערובת תהיה עבה), ולאחר מכן לטאטא תערובת לתוך מרק שנותר ולחזור רתיחה, לטאטא.
מרכיבים שתצטרך
6
תערובת מרק ב 4 קבוצות בבלנדר עד חלקה (השתמש בזהירות בעת מיזוג נוזלים חמים), על 1 דקה לכל אצווה, העברה לסיר 3-4 ליטר. מחממים במידת הצורך, ואז מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
מקציפים קרם בקערה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד שהוא כמעט יוצר פסגות רכות.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים מרק עם שמנת.
מרכיבים שתצטרך
1
מרק הוא הטוב ביותר כאשר עשה 1 עד 3 ימים קדימה (כדי לאפשר טעמים לפתח); לא קצפת קדימה. מרק צונן, חשוף, עד מקורר לחלוטין, ואז לכסות. מחממים, דלילים במים במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך