קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות9
ציון בריאות17
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק נקניק לבבי השני

מרק נקניק לבבי השני
מרק נקניק לבבי השני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 26 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל של 498 קלוריות. מתאים ל-9 ומחירו 1 מנות.91 דולר למנה. זה מושלם עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 35 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם שום, עגבניות משומרות, רסק עגבניות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. עם כפית ציון 57%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: מרק נקניק לבבי, מרק עדשים ונקניקים לבבי, ו מרק כרוב לבבי ונקניקים.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה; מבשלים את הנקניקיה, הבצל, הפלפל והשום בשמן החם עד שהבצל רך, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שמן זיתשמן זית
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים לסיר את המים, הכרוב, הגזר, קוביות העגבניות, רסק העגבניות, קוביות מרק הבקר, המלח המתובל, הטימין ופלפל הקאיין ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מניחים כיסוי על הסיר ומבשלים את המרק על רתיחה למשך 45 דקות. מערבבים את הקישואים והשעועית למרק; מבשלים עוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוביית בשרקוביית בשר
פלפל קאייןפלפל קאיין
מלח מתובלמלח מתובל
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
כרובכרוב
גזרגזר
שעועיתשעועית
טימיןטימין
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
הביאו סיר גדול עם מים מומלחים קלות לרתיחה מתגלגלת. מבשלים את אטריות הביצים במים רותחים עד שהם מבושלים אך יציבים לנגיסה, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ביציםאטריות ביצים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מסננים ומערבבים למרק. מצקת את המרק לקערות, ומעליה גבינת פרמזן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת