קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות13
ציון בריאות10
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק סרטנים

מרק סרטנים
מרק סרטנים נטול גלוטן, מרק. והוא יספק כ 13 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 136 קלוריות. אם יש לך מיץ ירקות חריף-חם, גרעיני תירס, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה מושלם עבור סתיו. , שהוא מוצק. נסו מרק סרטנים, מרק סרטנים, ו מרק סרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסננים crabmeat, ולהסיר כל חתיכות של פגז. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
2
מבשלים בייקון בתנור הולנדי גדול עד פריך; להסיר בייקון, ולנקז על מגבות נייר, שמירה על טפטוף במחבת. קותלי חזיר מתפוררים, ומניחים בצד. בצל מטוגן והבא 3 מרכיבים בטפטופים חמים 11 דקות או עד במכרז. מערבבים תפוחי אדמה ו 5 מרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה. להפחית חום ומבשלים, חשוף, 25 דקות או עד תפוחי אדמה הם במכרז. מערבבים עגבניות ותירס; מבשלים 15 דקות. מערבבים בשר סרטנים ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מפזרים פלפל שחור, ומגישים מיד עם עוגיות חמוצות חמות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים

מרכיבים

4פרוסותבייקון מעושן-אפלוודבייקון מעושן-אפלווד23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טרייםגרעיני תירס טריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים טריבשר סרטנים טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח אדמה אדום קצוץתפוח אדמה אדום קצוץ11 קילו קישואים,(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)13ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות שמנת חמוצהעוגיות שמנת חמוצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ירקות חריף-חםמיץ ירקות חריף-חם

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.