קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

מרק עדשים בקארי Pass Deception

מרק עדשים בקארי Pass Deception
Deception Pass Curried Lentil מרק יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 309 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך גזר, כוסברה, פתיתי פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: מרק עדשים בקארי, מרק עדשים בקארי, ו מרק עדשים בקארי.

הוראות

1
מחממים שמן זית ודבק קארי בסיר גדול מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל, גזר, סלרי, פלפל אדום ופתיתי פלפל אדום עד שבצל מתרכך ושקוף, 5 עד 10 דקות. לשבור את קוביות מרק לתערובת בצל; להוסיף עדשים ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל אדוםפלפל אדום
קוביית מרקקוביית מרק
משחת קארימשחת קארי
שמן זיתשמן זית
עדשיםעדשים
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
יוצקים מספיק מים לתוך הסיר, כך קו המים הוא 1 אינץ ' מעל תערובת עדשים ובצל; להביא לרתיחה, להפחית את החום לנמוך, ומבשלים עד העדשים מבושלים במלואם, כ 40 דקות. מערבבים רוטב ספגטי לתוך המרק ומבשלים 5 דקות. מערבבים כוסברה ופלפל שחור למרק ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
פלפל שחורפלפל שחור
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עדשיםעדשים
בצלבצל
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד