קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף עם אטריות אסיאתיות

מרק עוף עם אטריות אסיאתיות
עוף אסייתי מרק אטריות הוא מוצרי חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 200 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. לך לחנות ותביא בוק צ'וי, גזר, שמן שומשום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: מרק עוף עם אטריות אסיאתיות, מרק עוף עם אטריות אסיאתיות, ו מרק עוף עם אטריות אסיאתיות.

הוראות

1
מחממים מים לרתיחה בסיר 3 ליטר. לשבור בלוק של אטריות (חבילת תיבול מילואים). מערבבים אטריות, עוף, בוק צ ' וי וגזר למים.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
בוק צ ' וי.בוק צ ' וי.
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
חום לרתיחה; להפחית את החום. מבשלים חשפו 3 דקות, ערבוב מדי פעם.
3
מערבבים בתוכן של מנות תיבול ושמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.