קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

מרק פיצה מהיר

מרק פיצה מהיר
מרק פיצה מהיר לוקח בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-16 ומחירו 100 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 255 קלוריות , 12 גרם חלבון ו -16 גרם שומן . למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. אם יש לכם גבינת צ'דר נוספת, מרק עגבניות מרוכז, גבינת צ'דר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . עם ציון של 40% , המנה הזו לא כל כך מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פיצה אנטיפסטו מהירה , פיצה בראנץ' מהירה ורולים פיצה מהירים .

הוראות

1
בתנור הולנדי, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את המרק, המים, רוטב הספגטי והתיבול האיטלקי; להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
רוטב פסטהרוטב פסטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
להפחית את החום; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 15 דקות.
4
להוסיף גבינה; מבשלים ומערבבים עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
5
מקשטים בגבינה נוספת אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ה-Cecchi Chianti Classico עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
צ'קי קיאנטי קלאסיקו
צ'קי קיאנטי קלאסיקו
קיאנטי קלאסיקו הוא יין הדגל של משפחת צ'צ'י. היין מאופיין בצבע אדום אודם עז, הנוטה לגרניט עם התיישנות. על החיך, הוא מותאם על ידי טעם יבש ומלא. באף הוא מלא, עשיר וגיני, מאופיין ברמזים של סיגליות.