קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות7
ציון בריאות15
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק פירות

מרק פירות
מרק פירות יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 7 . מנה אחת מכילה 148 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכי לחנות וקחי מיץ אננס, אננס, שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו פסיפלורה סופלה גלסה עם מרק פירות אננס, מרק פירות מכוכבים, ו מרק פירות חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל הפירות: מלון, אננס, אפרסקים, תפוחים, תותים בקערת ערבוב גדולה, יחד עם סוכר ודבש.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
מלוןמלון
אננסאננס
אפרסקאפרסק
תפוחתפוח
פירותפירות
דבשדבש
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים תערובת פירות לסיר על הכיריים ומוסיפים את המרכיבים הנוזליים של מים, אננס, לימון ומיץ תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
אננסאננס
פירותפירות
לימוןלימון
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
סירסיר
3
בעוד תערובת הפרי מתבשל על התנור, לחתוך את החלק התחתון של חצי המלון שלך (כדי לא רוק) ועם baller הפירות שלך, לחפור 2 כוסות cantaloupe הוספת אותו לשאר הפרי בסיר. להפחית את החום, ומבשלים שנחשפו במשך 15 דקות או עד הפרי רך.
מרכיבים שתצטרך
מלוןמלון
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
סירסיר
4
תן לפירות להתקרר. כאשר מוכן לשפוך חצי תערובת פירות לתוך בלנדר. להתמזג עד חלקה. חזור עם התערובת הנותרת וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
5
כף לתוך קערות, מקשטים כל מנה עם מנה של שמנת חמוצה וקליפה כתומה.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1מלון, זרעים הוסרומלון, זרעים הוסרו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי סבתא סמית', קלופים וחתוכים לקוביותתפוחי סבתא סמית', קלופים וחתוכים לקוביות2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה7ריבס, קצוץ טרי או קפואקליפת תפוז, לקישוטקליפת תפוז, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסקיםאפרסקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טריאננס טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים7ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה, לקישוטשמנת חמוצה, לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב