קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות46
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק פסטה וחומוס עם פסטו

מרק פסטה וחומוס עם פסטו
מרק פסטה וחומוס עם פסטו יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 239 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. לכו לחנות, קחו פלפל, שמן זית, שעועית לימה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו פסטה לימון + חומוס משומרת עם פסטו פטרוזיליה, פסטה חומוס תרד לימון עם פסטו פטרוזיליה-10 נקודות, ו מרק פסטה וחומוס (pastan e ceci) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיף בצל, כרישה, רוזמרין, ושום, ו מוקפץ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
שוםשום
בצלבצל
כרישהכרישה
3
מוסיפים עגבניות, מים, מרק, חומוס, ומביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
מיםמים
4
מוסיפים קישואים, אפונה, שעועית לימה ושעועית ירוקה; מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית חום; מבשלים 10 דקות. מערבבים בפסטינה, פטרוזיליה ופלפל ומבשלים 8 דקות. כפית 1 1/2 כוסות מרק לתוך כל אחד 6 קערות; העליון כל מנה עם 1 כפית רוטב פסטו ו 1 כפית גבינה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
פסטופסטו
שעועית לימהשעועית לימה
קישואיםקישואים
פטרוזיליהפטרוזיליה
PastinaPastina
גבינהגבינה
פלפלפלפל
אפונהאפונה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), לא מצוחצחחומוס (שעועית חומוס), לא מצוחצח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה קפואהשעועית ירוקה קפואה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה תינוק קפואשעועית לימה תינוק קפוא2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה (כ 1 קטן)כרישה פרוסה (כ 1 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפות גבינת פרמזן מגוררתכפות גבינת פרמזן מגוררת2(חוֹרֶף)קצוץ טרי או 2 כפיות פטרוזיליה מיובשותקצוץ טרי או 2 כפיות פטרוזיליה מיובשות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטינה לא מבושלת (פסטה קטנה בצורת כוכב) או כל פסטה קטנהפסטינה לא מבושלת (פסטה קטנה בצורת כוכב) או כל פסטה קטנה2(חוֹרֶף)פסטו מסחריפסטו מסחרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה פטיט קפואאפונה ירוקה פטיט קפוא1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ טרי או 1 כפית רוזמרין מיובשקצוץ טרי או 1 כפית רוזמרין מיובש907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץ כוסות (אודותעגבניות קצוץ כוסות (אודות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים חתוכים לקוביותקישואים חתוכים לקוביות