קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

מרק צפון אפריקאי (צמחוני)

מרק צפון אפריקאי (צמחוני)
מרק צפון אפריקאי (צמחוני) עשוי להיות רק אפריקה מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 540 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. לך לחנות ותביא פלפל, תפוח אדמה, כורכום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הקרקע קינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו מרק חומוס צפון אפריקאי, מרק דגים צפון אפריקאי, ו חומוס צפון אפריקאי ומרק קייל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

אפריקאים יכולים להיות מזווגים עם Pinotage, Riesling, ו Chenin Blanc. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטג ' של פיירוויו עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
פינו פיירוויו
פינו פיירוויו
צבע: אדום סגול תוסס.ארומה: טעמים חריפים של פירות כהים.חיך: מהורהר ומתובל, עם טאנינים בשלים ופירות עסיסיים.Cellaring: היין ימשיך להשתפר בשנים הקרובות.