קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות44
מגזין

מרק שעועית אל פאסו

מרק שעועית אל פאסו
מרק שעועית אל פאסו לוקח בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 19 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 273 קלוריות. מתכון זה משמש 6. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מתכון זה מ טעם הבית דורש שעועית צפונית מדהימה, מרק בקר, פתיתי פטרוזיליה ושיני שום. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 78%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון אל פאסו פיקו דה גלו, קציצות הודו בגריל אל פאסו, ו טאקו עוף ואננס בגריל אל פאסו ישן עם כרוב וסלט מנגו.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו את הבצל, הגזר והשום בשמן עד שהם רכים. מערבבים מרק ושעועית מטוגנת; להקציף עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את השעועית, החזיר, הפטרוזיליה, הכמון, אבקת הצ ' ילי והפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15 דקות. מערבבים פנימה את העגבניות ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם