קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מרק שרימפס תפוחי אדמה

מרק שרימפס תפוחי אדמה
צ'אודר שרימפס תפוחי אדמה עשוי להיות רק הר ד' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 12 מנות עם 57 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו קרם של תערובת מרק תפוחי אדמה, ירקות, שרימפס, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי דיאטה. עם כפית ציון של 36%, המנה הזו לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: חמין תפוחי אדמה שמנת עם שרימפס ובייקון, חמין שרימפס, ו חמין שרימפס.

הוראות

1
בסיר גדול מכינים תערובת מרק לפי הוראות החבילה, מוסיפים את הירקות המעורבים. מערבבים פנימה שרימפס; מבשלים 5-6 דקות יותר או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
תערובת מרק אטריותתערובת מרק אטריות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אחוזת גרגיץ ' הילס סוביניון בלאן (חצי בקבוק) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
אחוזת גרגיץ ' הילס סוביניון בלאן (חצי בקבוק)
אחוזת גרגיץ ' הילס סוביניון בלאן (חצי בקבוק)
סוביניון בלאן, בעיקר שיבוט מושק, שגדל בכרמים המגניבים ביותר של אחוזת גרגיץ ' הילס מספק ארומטים אלגנטיים ופרחוניים. מיוצר עם 100% סוביניון בלאן.