קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

תבשיל המבורגר

תבשיל המבורגר
תבשיל המבורגר הוא מתכון ללא חלב עם 8 מנות. מנה עיקרית זו מכילה 378 קלוריות , 18 גרם חלבון ו -12 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה . הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו כרוב, תפוחי אדמה, בשר בקר טחון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. עם ציון ספונקולרי של 57% , המנה הזו מוצקה. נסו תבשיל המבורגר , תבשיל המבורגר ותבשיל המבורגר (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא אינו ורוד יותר; לנקז. מערבבים את תערובת המרק והעגבניות; מבשלים, ללא מכסה, במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרק אטריותתערובת מרק אטריות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את הגזר, תפוחי האדמה, הכרוב, התירס והשעועית. מכסים ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
3
מוסיפים אורז ומים או מיץ; להביא לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים, מכוסה, במשך 20 דקות או עד שהאורז מבושל והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. בית המפיקים העצמאיים HIP קברנה סוביניון עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
בית המפיקים העצמאיים HIP קברנה סוביניון
בית המפיקים העצמאיים HIP קברנה סוביניון
צבע כהה, נופך. ניחוחות של טוסט כהה, עשן, ציפורן, מנטה, אוכמניות בר ושזיפים, עם רק נגיעה של אבקת קקאו כהה. החך כפרי נעים, אבל עם חך אמצע מלא וסיומת דובדבן כהה מתמשכת עם רק נגיעה של מינרליות. הפירות נלקחו בעיקר מכרם חוות סאג'מור ב-Columbia Valley AVA. התירוש נשאב במשך 8 ימים ונלחץ למיכל, שם הוא עבר תסיסה מאלו-לקטית. היין הותסס ליובש על 100% אלון אמריקאי והתיישן על 100% אלון צרפתי. זה היה 100% חבית התיישן במשך 8 חודשים. מוכן לשתייה כעת, ליין זה יש את המבנה להתיישן למשך 5 עד 10 שנים נוספות.