קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
סוגי מאכליםלחם
מגזין

משמש-לחם מתנה שקדים

משמש-לחם מתנה שקדים
לחם מתנה משמש-שקדים עשוי להיות רק הלחם שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 424 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך מלח, תמצית vanillan, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: לחם משמש שקדים, לחם משמש שקדים, ו משמש-לחם שקדים.

הוראות

1
עמדת מתלה במרכז התנור. מחממים תנור ל 350 ° F.
2
אופים כיכר גדולה 60 עד 65 דקות, כיכרות התינוק 40 עד 45 דקות. הכן מחבת (ים) לפי ההוראות.
3
בקערה גדולה, לטאטא יחד את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח, סוכר ונבט חיטה. אם באמצעות מעבד מזון, להוסיף את משמשים כף נדיבה של תערובת הקמח לקערה ואת הדופק עד הפרי נחתך לחתיכות קטנות (1/4 אינץ'). לחלופין, לחתוך את משמשים עם מזמרה במטבח משומן או סכין משומן. לגרד את חתיכות משמש לתוך הקערה עם הקמח. קוצצים את האגוזים ומוסיפים אותם למרכיבים יבשים.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה בינונית, לטאטא יחד את השמן, ביצה, צוף או חלב חמאה, ותמציות. הפוך באר באמצע החומרים היבשים ויוצקים בתערובת שמן ביצה.
מרכיבים שתצטרך
5
להקציף או לערבב רק כדי להתמזג היטב; לא מעל לערבב.
6
לגרד את הבלילה לתוך מחבת מוכן( ים), ממלא אותם על שני שליש מלא.
7
אופים 60 עד 65 דקות עבור כיכר גדולה, 40 עד 45 דקות עבור כיכרות קטנות (או עבור הזמן המצוין עבור הגובה שלך בתרשים), או עד הלחם הוא חום זהוב ובוחן עוגה מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת (ים) על מתלה תיל.
מרכיבים שתצטרך
1
כדי להפוך את הדובדבן אופציונלי, לטאטא יחד את הסוכר והנוזל בקערה קטנה עד עבה וחלק. כאשר הלחם הוא מקורר לחלוטין, לטפטף את הדובדבן מעל; זה יהיה להקשיח כפי שהוא מתייבש.
מרכיבים שתצטרך
2
From Pie in the Sky: Successful Waking at High Altitudes by Susan G. Purdy, (C) May 2005 William Morrow Cookbooks, an imprint of Harper
3
Collins Publishers

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר משמש או חלב חמאהנקטר משמש או חלב חמאה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים (בסגנון לח)משמשים מיובשים (בסגנון לח)2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים71אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס שקדים blanched1/2 כוס שקדים blanched1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מנופה של ממתקיםסוכר מנופה של ממתקים1גדולביצה, בטמפרטורת החדרביצה, בטמפרטורת החדר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)חלב, מים, או מיץ פירות (או לפי הצורך)חלב, מים, או מיץ פירות (או לפי הצורך)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקנולה או שמן זית קלקנולה או שמן זית קל1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3(חוֹרֶף)נבט חיטהנבט חיטה