קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

מתאבנים סרטן הוואי

מתאבנים סרטן הוואי
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז לנסות מתאבנים סרטן הוואי. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ידידותי לפודמפה ופסקאטרי מגיש 48 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 56 קלוריות. לכו לחנות ואספו אגוזי מקדמיה, בשר סרטן גוש, קוקוס ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 15%. ציון זה לא כל כך גדול. נסו סרטן קנאפ עם כמון, סרטן פטריות קנאפ, ו קנאפים דה אנשואה (קנאפים אנשובי) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מורחים גבינת שמנת על קרקרים. למעלה עם סרטן, שימורים, קוקוס, אגוזים ועירית.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
משמרמשמר
לכריכהלכריכה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
סרטןסרטן
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

שרדונה, ריזלינג ומוסקאדט הם הבחירות המובילות שלי לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד שמוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת מרתפי גאנון שרדונה (אוקה). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
מרתפי גאנון שמורת שרדונה (אוקה)
מרתפי גאנון שמורת שרדונה (אוקה)
זה חוף סונומה שרדונה הוא בערך כמו גדול ונועז כמו שרדונה יכול להיות. סור שקר ההזדקנות בחביות עץ אלון נותן יין זה טעם מאוזן, חמאתי עם בדיוק את הזכות של חומציות.