קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 23 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

מתכון ברביקיו קלאסי Spareribs

מתכון ברביקיו קלאסי Spareribs
מתכון קלאסי ברביקיו Spareribs מתכון מוכן בעוד כ-3 שעות ו-23 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2061 קלוריות, 107 גר' של חלבון, ו 160 גרם שומן. 98 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם מולסה, רסק עגבניות, מלח ופלפל כשרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו סיר קרוק Spareribs ברביקיו, צלעות ברביקיו כמעט מפורסמות, ו צלעות ברביקיו של סבתא (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Zinfandel אטום. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
אטום Zinfandel
אטום Zinfandel
לאחר ההזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי במשך 14 חודשים, Zinfandel אטום מגלה טעמים בשלים של אוכמניות, boysenberry, דובדבן שחור עם מבטאים של תבלין וקקאו כהה. תהנה מהחושך!