קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מתכון טאקו עוף בסיסי

מתכון טאקו עוף בסיסי
מתכון טאקו עוף בסיסי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 288 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לכם עוף, פימנטון דה לה ורה, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: מתכון סלט עוף בסיסי הטוב ביותר, מתכון עוף מטוגן חמאה בסיסי, ו טאקו עוף עם מתכון סלט אבוקדו ואשכוליות.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.