קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות88
מגזין

מתכון סלמון טרטר Sockeye

מתכון סלמון טרטר Sockeye
מתכון סלמון tartare Sockeye עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 8 . מנה אחת מכילה 198 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. 48 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. אם יש לכם בגט, שמן זית, chervil, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב באגט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בגט ופודינג חמאה כקינוח. נסו יתד כי Sockeye בר קיימא (עם מתכון) פוסט אורח מ, Sockeye סלמון Crostini, ו סלמון Sockeye בגריל עם חמאת טרגון (מתכונים דומים).

מרכיבים

1פרוסהצ'יפס טארו או בגט קלוי, להגשהצ'יפס טארו או בגט קלוי, להגשה8ריבס, קצוץ טרי או קפואנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'רביל טרי קצוץ דקצ'רביל טרי קצוץ דק2(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה קצוצה דקעירית טרייה קצוצה דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצה דקכוסברה טרייה קצוצה דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טרגון טריים קצוצים דקעלי טרגון טריים קצוצים דק1( חצילים)שן שום, טחוןשן שום, טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון סחוט טרי, ועוד לפי הצורךמיץ לימון סחוט טרי, ועוד לפי הצורך1( חצילים)גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון sockeye טרי, עור ועצמות סיכה הוסרוסלמון sockeye טרי, עור ועצמות סיכה הוסרו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות קצוצות דקשאלות קצוצות דק2(חוֹרֶף)שזרע, עור, ועגבנייה קצוצה דקשזרע, עור, ועגבנייה קצוצה דק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lapis לונה שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.