קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות45
ציון בריאות24
מגזין

מתכון קבב טיקה דגים

מתכון קבב טיקה דגים
המתכון דגים טיקה קבב מתכון יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 20 דקות. מנה אחת מכילה 317 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. מתאים ל-45 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לכם כמון טחון, צ'ילי ציפור, צ' ילי ציפור, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הדבק ג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח קפוא בטעם אננס מקדמיה כקינוח. היא מובאת אליכם ע " י רפובליקת המזון. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : דגים טיקה, איך לעשות דגים tikkan בתנור, מתכון סלמון טיקה (עם יוגורט מלפפון), ו מתכון פשטידת דגים.

הוראות

1
הערה: יוגורט דורש הכנה מראש 12 שעות, אז להתחיל יום אחד לפני שאתה מתכוון לשרת
מרכיבים שתצטרך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
2
מניחים יוגורט ב cheesecloth ולהשהות מעל קערה; לקרר בין לילה. לחץ ולהשליך נוזל; שאריות יוגורט צריך להיות לח ומוצק.ללוש יוגורט וגבינה לתוך paste.In מעבד מזון, לערבב כוסברה צ 'ילי לתוך paste.In קערה, מוסיפים את תערובת יוגורט / גבינה, תבלינים טחונים, ג' ינג 'ר, שום, מיץ ליים, כוסברה ומשחה צ' ילי, ושמן, מערבבים ומתבלים עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים דגים ומרינדה במקרר במשך 3 שעות.גריל טרום חום במשך 15 דקות, ולאחר מכן להבה בינונית.גריל העונה עם בד משומן קלות.דג גריל במשך 3-4 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

5צ'ילי ציפור ירוקה, מעורבב לתוך ממרחצ'ילי ציפור ירוקה, מעורבב לתוך ממרח45ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'ילי ציפור ירוקה, מעורבב לתוך ממרחצ'ילי ציפור ירוקה, מעורבב לתוך ממרח57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת אמול (מותג הודי פופולרי של ממרח גבינת צ'דר מעובדת צמחונית)גבינת אמול (מותג הודי פופולרי של ממרח גבינת צ'דר מעובדת צמחונית)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה, מעורבב למשחה.כוסברה, מעורבב למשחה.45ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה, מעורבב למשחה.כוסברה, מעורבב למשחה.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה45ריבס, קצוץ טרי או קפוא2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הדבק ג'ינג'רהדבק ג'ינג'ר45ריבס, קצוץ טרי או קפואהדבק ג'ינג'רהדבק ג'ינג'ר11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון45ריבס, קצוץ טרי או קפואכמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,שומר קרקעשומר קרקע45ריבס, קצוץ טרי או קפואשומר קרקעשומר קרקע14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 תות, קלוף1 תות, קלוף45ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 תות, קלוף1 תות, קלוף907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מאהי מאימאהי מאי45ריבס, קצוץ טרי או קפואמאהי מאימאהי מאי28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמןשמן45ריבס, קצוץ טרי או קפואשמןשמן1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)45ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)45ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה45ריבס, קצוץ טרי או קפואחבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.