קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

מתכון תבשיל אטריות טונה

מתכון תבשיל אטריות טונה
מתכון תבשיל אטריות טונה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 580 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. לך לחנות ותביא בצל ירוק, תבלין מפרץ ישן, חרדל דיז'ון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. נסו כן, זה עוד מתכון תבשיל טונה, תבשיל אטריות טונה, ו תבשיל אטריות טונה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי סלרי, קוביות קטנות (אודותגבעולי סלרי, קוביות קטנות (אודות85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס מגוררת בגסות גבינת צ'דר (אודות3/4 כוס מגוררת בגסות גבינת צ'דר (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות ביצים שטוחותאטריות ביצים שטוחות2(חוֹרֶף)קמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלפיניו טחון (אין זרעים או ממברנות)חלפיניו טחון (אין זרעים או ממברנות)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 קילו קישואים,תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טחוניםעלי פטרוזיליה טחונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים מלוחים כתושים (כ -20 קרקרים שלמים)קרקרים מלוחים כתושים (כ -20 קרקרים שלמים)1חבורהבצל ירוק, לבן וחלקים ירוקים בהירים בלבד, פרוס דקבצל ירוק, לבן וחלקים ירוקים בהירים בלבד, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה מיובאת באיכות גבוהה ארוזה בשמן, מנוקזתטונה מיובאת באיכות גבוהה ארוזה בשמן, מנוקזת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא המנון ן מרלו Mt. יין עמק Veeder נאפה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
דובדבן שחור, תבלינים, עשיר