קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

נאצ'וס סופר

נאצ'וס סופר
נאצ'וס סופר יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1092 קלוריות, 57 גרם של חלבון ו77 גרם של שומן. לך לחנות ותביא שעועית, מלח, רוטב פלפל קאיין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-200 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו נאצ'וס עוף סופר, נאצ'וס טבעוני סופר קל, ו נאצ'וס הסופרבול של מיצי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מסדרים תערובת של 2 סוגים של שבבי תירס על מגש גדול מאוד או להשתמש במחבת broiler שלך כמגש.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
3
מערבבים מרכיבי סלסה בקערה ומניחים בצד לטעמים להתחתן.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מחממים מחבת nonstick בינונית על חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים שמן, שום, בצל ופלפלים למחבת ולטגן 2 דקות, ואז מוסיפים בשר וקרמבל עם כף עץ. בשר העונה עם מלח, אבקת צ ' ילי, כמון ורוטב פלפל קאיין. מבשלים בשר 5 דקות, ולאחר מכן מערבבים שעועית ולהפחית את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפליםפלפלים
שוםשום
שעועיתשעועית
כמוןכמון
בצלבצל
רוטברוטב
בשרבשר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
6
בסיר רוטב בינוני, להמס חמאה ולהוסיף קמח אליו. לבשל קמח וחמאה 1 עד 2 דקות מעל חום מתון, ולאחר מכן לטאטא בחלב. כאשר חלב מגיע לבועה, מערבבים בגבינה עם כף עץ.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
סירסיר
מקציףמקציף
7
הסר רוטב גבינה מהחום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינהרוטב גבינה
8
יוצקים רוטב גבינה באופן שווה על פני התפשטות מסיבית של צ ' יפס העליון באופן שווה עם בשר ושעועית ואת פיקו דה גאלו. נאצ ' וס סופר!
מרכיבים שתצטרך
Pico De GalloPico De Gallo
מורחיםמורחים
שעועיתשעועית
צ ' יפסצ ' יפס
בקרבקר
9
לשמש מיד כפי שהוא או, לקשט עם הבחירה של תוספות נוספות מרשימת התוספות.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואאבוקדו פרוס, לבוש במיץ לימוןאבוקדו פרוס, לבוש במיץ לימון4ריבס, קצוץ טרי או קפואזיתים שחורים קצוציםזיתים שחורים קצוצים2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1-2 כפות שמן זית כתית מעולהשעועית שחורה, 15 אונקיות, מנוקזותשעועית שחורה, 15 אונקיות, מנוקזות2(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי כההאבקת צ'ילי כהה2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון1פלפל חלפיניו, זרע קצוץ דק, עבור רמת חום בינונית עד חמהפלפל חלפיניו, זרע קצוץ דק, עבור רמת חום בינונית עד חמה1פלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפוארטבי פלפל חריףרטבי פלפל חריף340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ג'ק גבינה, מגורר, על 2 1/2 כוסותפלפל ג'ק גבינה, מגורר, על 2 1/2 כוסות2(יכול להיות או להרחיק)עד 1 כף רוטב פלפל קאיין, נותן לך בינוני עד רמת חום חםעד 1 כף רוטב פלפל קאיין, נותן לך בינוני עד רמת חום חם4ריבס, קצוץ טרי או קפואפימנטו חתוך לקוביותפימנטו חתוך לקוביות11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצהשמנת חמוצה4עגבניות בשלות גפן, זרע וקצוץעגבניות בשלות גפן, זרע וקצוץ1קטןבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ2תיקיםצ'יפס טורטייה תירס ב 2 צבעים או טעמים שונים, כגון תירס כחול, תירס אדום, תירס צהוב, בטעם ליים, צ' ילי בטעם או שעועית שחורה צ'יפס-לבחור 2 מועדפיםצ'יפס טורטייה תירס ב 2 צבעים או טעמים שונים, כגון תירס כחול, תירס אדום, תירס צהוב, בטעם ליים, צ' ילי בטעם או שעועית שחורה צ'יפס-לבחור 2 מועדפים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 חופנים, עלי כוסברה, קצוצים דק-פטרוזיליה תחליף אם כוסברה היא לא לטעמך2 חופנים, עלי כוסברה, קצוצים דק-פטרוזיליה תחליף אם כוסברה היא לא לטעמך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא וויליאמס Selyem Westside Road שכנים פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 140 דולר.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!