קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות22
מגזין

נאצ'וס עם Poblanos, סלסה טרייה, וגואקמולי

נאצ'וס עם Poblanos, סלסה טרייה, וגואקמולי
נאצ'וס עם Poblanos, סלסה טרייה, וגואקמולי יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה משמש 7 . אם יש לך בצל, עגבניות, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 75% המנה הזאת די טובה. נסו Tamales בגריל עם Poblanos ותירס טרי, פירות ים-ממולאים Poblanos עם סלסה עגבניות חמה, ו Poblanos גבינת סרטנים ועזים עם סלסה מנגו (מתכונים דומים).

מרכיבים

3צ'ילי יבש דה arbol, גבעולים הוסרוצ'ילי יבש דה arbol, גבעולים הוסרו2אבוקדו, מגולפים, קלופים ופירהאבוקדו, מגולפים, קלופים ופירה0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית פינטו, שטוף סחוטיכול שעועית פינטו, שטוף סחוט2(יכול להיות או להרחיק)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצה, מחולקתכוסברה קצוצה, מחולקת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת Cotija מתפוררתגבינת Cotija מתפוררת1חלפיניו, גבעולים הוסרו, זרע קצוץ דקחלפיניו, גבעולים הוסרו, זרע קצוץ דק11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)מיץ ליים (בערך 1 ליים)מיץ ליים (בערך 1 ליים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם מקסיקני (או שמנת חמוצה)קרם מקסיקני (או שמנת חמוצה)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות (על גבינת מונטריי מגוררתכוסות (על גבינת מונטריי מגוררת3עגבניות שזיף, קלופים וקצוץ גסעגבניות שזיף, קלופים וקצוץ גס3פלפלים poblanoפלפלים poblano340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)tomatillos (על, קליפה, שטוף, וקצוץ גסtomatillos (על, קליפה, שטוף, וקצוץ גס397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקית צ'יפס טורטייהשקית צ'יפס טורטייה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץ דק (על 1/2 בצל)בצל לבן קצוץ דק (על 1/2 בצל)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cuvaison פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."