קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

נקניק קייג'ון ומחבת אורז

נקניק קייג'ון ומחבת אורז
מתכון נקניק Cajun ומחבת אורז מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. מנה אחת מכילה 341 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך בצל, cajun תיבול, פטריות מראש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. נסו נקניק ומחבת קז'ון Orzo שמנת, מחבת עוף ואורז Cajun 30 דקות, ו נקניק ואורז Cajun (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים פטריות, בצל, תבלין Cajun, ונקניק; מטגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
פטריותפטריות
נקניקנקניק
בצלבצל
3
הסר אורז משקיות; להוסיף למחבת. מוסיפים מרק ושעועית. מביאים תערובת לרתיחה; מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 10 דקות או עד שהאורז רך. מערבבים במלח.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מרקמרק
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות D ' Alfonso-Curran אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
D ' Alfonso-Curran Albarino
D ' Alfonso-Curran Albarino
הערות חיך נקי אקספרסיבי, זני לבן ספרדי זה מציג אגס בשל, מלון יערה עם רמזים של מרציפן וקינמון. מבנה יפה עם מרקם עשיר tannin של המשרד, זה Albariño הוא מאוזן לחלוטין למרות גימור ארוך, פריך שלה. זוג עם צדפות, סרטנים טריים או סרטנים, צדפות מאודות, דגים בגריל, סלק & סלט בוראטה, ריזוטו, סושי וסביצ ' ה.