קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

נקניק, תרד וריקוטה קלצונה

נקניק, תרד וריקוטה קלצונה
נקניק, תרד וריקוטה קלצונה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 26 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 597 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. . אם יש לכם פלפל, ביצה, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. מתכונים דומים: תרד וריקוטה קלצונה, קלצונה דלעת, נקניק ותרד, ו Escarole Calzone: Calzone di Ricottan E Escarola.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב 1 קמח כוס, שמרים מעורבים, סוכר ומלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
שמריםשמרים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
להוסיף מים חמים מאוד ושמן; לערבב עד היטב מעורבב, על 1 דקה. בהדרגה להוסיף מספיק קמח שנותר לעשות בצק רך. הבצק צריך ליצור כדור ויהיה דביק מעט. ללוש* * על משטח משוריין, הוספת קמח נוסף במידת הצורך, עד חלקה אלסטית, כ 4 דקות. לכסות ולתת לנוח על משטח מקומח בעת הכנת מילוי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
4
מבשלים נקניק במחבת מעל חום בינוני גבוה עד מבושל דרך; להסיר מחבת ולנקז עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
להוסיף תרד ומים למחבת; לטגן 1 עד 2 דקות עד תרד נבול; לנקז. להחזיר נקניק למחבת.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
תרדתרד
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מערבבים ריקוטה, מוצרלה וביצה בקערת ערבוב. מערבבים תיבול עשבי תיבול איטלקי, פלפל אדום כתוש ומלח שום; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח שוםמלח שום
מוצרלהמוצרלה
תיבולתיבול
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
7
כדי להפוך את calzones לחלק את הבצק לארבעה חלקים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
8
רול 1 חלק למעגל 8 אינץ ' על משטח מקומח.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
9
מורחים תערובת ריקוטה של 1/3 כוס במחצית התחתונה של הבצק. למעלה עם ערמת 1/3 כוס תערובת תרד נקניק משאיר חיצוני 1/2 אינץ ' ללא מילוי. מקפלים למעלה חצי בצק על מילוי. משוך קצה הקרום התחתון מעל הדף; קיפול ולחץ על שכבות יחד כדי ליצור חותם. בזהירות להעביר לתבנית אפייה משומנת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
נקניקנקניק
תרדתרד
קרוםקרום
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
10
חותכים 3 עד 4 פתחי אוורור בחלק העליון. חזור עם הבצק שנותר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
11
אופים במשך 15 עד 20 דקות עד השחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
העברה למתלה קירור כדי לשמור על קרום תחתון פריך תוך קירור מעט.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
13
מגישים עם רוטב פיצה או רוטב אחר לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
רוטברוטב

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)Spice Islands ® כתוש פלפל אדוםSpice Islands ® כתוש פלפל אדום1(קיבלר)(קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, או יותר במידת הצורךקמח לכל מטרה, או יותר במידת הצורך1(יכול להיות או להרחיק)Spice Islands ® מלח שוםSpice Islands ® מלח שום227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקינקניק איטלקי4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פיצה או רוטב מרינרהרוטב פיצה או רוטב מרינרה1מעטפהשמרים קרום פיצה ® Fleischmann ' sשמרים קרום פיצה ® Fleischmann ' s1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,Spice Islands® תיבול עשבי תיבול איטלקיSpice Islands® תיבול עשבי תיבול איטלקי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי תרד טרייםעלי תרד טריים11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים מאוד (120 מעלות עד 130 מעלות F)מים חמים מאוד (120 מעלות עד 130 מעלות F)