קושימומחה
מוכן ב1 ש, 19 דק.
מנות5
ציון בריאות100
מגזין

נקניקיות ועדשים ירוקות עם מתכון סלסה עגבניות

נקניקיות ועדשים ירוקות עם מתכון סלסה עגבניות
נקניקיות מתכון & עדשים ירוקות עם מתכון סלסה עגבניות יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 1 שעה ו -19 דקות. מתאים ל-5 מנות. במנה עיקרית זו יש 854 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-106 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פטרוזיליה עלה שטוח עלים גבעולים שמורות, ג'י קופסאות של עגבניות שזיפים, טיפים קורניתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו נקניקיות איטלקיות עם עדשים, נקניקיות איטלקיות עם עדשים, ו נקניקיות ראש השנה עם עדשים שום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות וויליאמס Selyem Westside Road שכנים פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!