קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סביצ'ה טוסטדה

סביצ'ה טוסטדה
המתכון Ceviche Tostadas מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתאבן זה יש 315 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם פילה סנאפר עור, זיתים כגון מנזנילה, שאלוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סביצ'ה טוסטדה, סביצ'ה טוסטדה, ו שרימפס" סביצ'ה " Tostadas.

הוראות

1
מוסיפים את הצדפות ואת סנאפר למרינדה ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
סנאפרסנאפר
2
תן למאכלי הים להשרות עד מוצק ואטום, כ 5 דקות.בינתיים, לשלב את העגבניות, זיתים, שאלוט, כוסברה, jalapeños כבוש, וצלפים בקערה גדולה nonreactive.כאשר פירות הים מוכן, להשתמש בכפית מחוררת כדי להעביר אותו לתערובת העגבניות, עוזב את jalapeños טרי מרינדה בקערה. מערבבים לשלב. (אם אתה רוצה יותר חום, להסיר את jalapeños טרי מן המרינדה, קוצצים גס, ולהוסיף סביצ ' ה.כדי לשרת:לחלק את סביצ ' ה בין פגזי tostada ומעלה כל אחד עם 2 פרוסות אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות אבוקדופרוסות אבוקדו
מעטפת טוסטדהמעטפת טוסטדה
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מפזרים את הכוסברה ומגישים מיד עם פלחי ליים ורוטב חם (אם משתמשים).
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית

מרכיבים

11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראבוקדו, לחתוך לאורכו לתוך 8 פרוסותאבוקדו, לחתוך לאורכו לתוך 8 פרוסות2(חוֹרֶף)צלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה דקכוסברה טרייה קצוצה דק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים חלפיניו, נבעו וחותכים לטבעות 1/4 אינץפלפלים חלפיניו, נבעו וחותכים לטבעות 1/4 אינץ1( חצילים)ליים, חתוך ל8 פלחיליים, חתוך ל8 פלחי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים סחוט טרי (מתוך כ 8 לימונים בינוניים)מיץ ליים סחוט טרי (מתוך כ 8 לימונים בינוניים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים ספרדיים כגון מנזנילה, מגולענים ופרוסים דקזיתים ירוקים ספרדיים כגון מנזנילה, מגולענים ופרוסים דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלפיניו כבושים, מנוקז וקצוץ גסחלפיניו כבושים, מנוקז וקצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcored, עגבניות רומא (כ -3 בינוני)cored, עגבניות רומא (כ -3 בינוני)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים, שריר אטום קשה הוסר (אם מצורף) וקוביות בינוניותצדפות ים, שריר אטום קשה הוסר (אם מצורף) וקוביות בינוניות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוץ דק (כ -2 בינוני)שאלוט קצוץ דק (כ -2 בינוני)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדום עור, עצמות הסיכה הוסרו וקוביות בינוניותפילה סנאפר אדום עור, עצמות הסיכה הוסרו וקוביות בינוניות4קונכיות טוסטדהקונכיות טוסטדה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. דרגונט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.