קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סביצ'ה מקסיקני

סביצ'ה מקסיקני
לך לחנות ותביא פלפל, אורגנו, פילה סנאפר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב לימונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח גרניטה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-20 דקות. כמה אנשים ממש אהבו את המנה הדרום אמריקאית הזו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 91% וזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: סביצ'ה מקסיקני, סביצ'ה מקסיקני, ו סביצ'ה מקסיקני פיקנטי.

הוראות

1
קוביות הדגים(כקוביות 1/2 אינץ ' אם באמצעות שרימפס להשתמש שרימפס ניקה).להשרות דגים במיץ לימון במקרר לילה (שלב זה מבשל את הדגים).מערבבים לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2
יוצקים את רוב מיץ הסיד (פשוט להשאיר אותו לח).
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
3
מוסיפים את שאר החומרים למעט חסה, אבוקדו וזיתים. לעשות את זה רצוי כמה שעות לפני ההגשה & להכניס למקרר.לזרוק היטב ולסדר קערות מנה בודדות כי הם מרופדים עם עלי החסה.אם אתה רוצה לקשט עם אבוקדו פרוס זיתים שחורים פרוסים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
זיתים שחוריםזיתים שחורים
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה1פלפל ירוק, מתוק, קצוץפלפל ירוק, מתוק, קצוץ1פלפל ירוק, מתוק, קצוץפלפל ירוק, מתוק, קצוץ2פלפלים חלפיניו, קצוץ (או יותר כדי להתאים את הטעם שלך)פלפלים חלפיניו, קצוץ (או יותר כדי להתאים את הטעם שלך)1השארחסה (לקו קערות הגשה)חסה (לקו קערות הגשה)5לימונים (מספיק מיץ כדי לכסות דגים)לימונים (מספיק מיץ כדי לכסות דגים)5לימונים (מספיק מיץ כדי לכסות דגים)לימונים (מספיק מיץ כדי לכסות דגים)1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1(יכול להיות או להרחיק)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן4(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה או 4 כפות כוסברה קצוצהפטרוזיליה קצוצה או 4 כפות כוסברה קצוצה4(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה או כוסברה קצוצהפטרוזיליה קצוצה או כוסברה קצוצה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוט (או להשתמש בתערובת של דגים וחסילונים) או פילה בס ים 1 lb (או להשתמש בתערובת של דגים וחסילונים) או פילה סנאפר אדום 1 lb (או להשתמש בתערובת של דגים וחסילונים)פילה הליבוט (או להשתמש בתערובת של דגים וחסילונים) או פילה בס ים 1 lb (או להשתמש בתערובת של דגים וחסילונים) או פילה סנאפר אדום 1 lb (או להשתמש בתערובת של דגים וחסילונים)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוט או פילה בס ים או פילה סנאפר אדום (או להשתמש בתערובת של דגים וחסילונים)פילה הליבוט או פילה בס ים או פילה סנאפר אדום (או להשתמש בתערובת של דגים וחסילונים)1דאשרוטב טבסקורוטב טבסקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות חתוכות לקוביותעגבניות טריות חתוכות לקוביות2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן