קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

סוכריות גומי מיושנות

סוכריות גומי מיושנות
סוכריות גומי מיושנות עשויות להיות רק תוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 589 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מים, סוכר מגורען, צבע מאכל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: סוכריות גומי תוצרת בית, סוכריות חמוציות, ו סוכריות גומי מהירות וקלות.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer
Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer
צהוב חיוור עם נצנוצי זהב צהובים. אף מורכב ואינטנסיבי, פרחוני ומתובל בו זמנית. יש לו משקל, כמו גם מתיקות, אבל זה פוטנציאל ויכולת גיל כי הוא כל כך מרשים. Spice ו gingerbread הערות, כמו גם חומציות בסדר, להשאיל מורכבות פירות צהובים, צהובים.