קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

סוכריות תירס פופקורן כדורים

סוכריות תירס פופקורן כדורים
סוכריות תירס פופקורן כדורי נטול גלוטן, ומספק כ 20 מנות. מנה אחת מכילה 121 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, מלח, פופקורן במיקרוגל עם חמאה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 7%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: סוכריות תירס פופקורן כדורים, סוכריות תירס פופקורן כדורים, ו סוכריות תירס פופקורן כדורים.

הוראות

1
מערבבים פופקורן ותירס ממתקים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות תירססוכריות תירס
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
ממיסים 1/4 כוס חמאה בסיר גדול על חום בינוני; מערבבים 1/4 כפית מלח (10-אונקיה) שקית מרשמלו. להפחית את החום לנמוך; לבשל במשך 7 דקות או עד המרשמלו להמיס ואת התערובת היא חלקה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
יוצקים תערובת מרשמלו על תערובת פופקורן, ערבוב כדי מעיל היטב. קל מעיל ידיים עם ספריי בישול; לעצב תערובת פופקורן לתוך 20 (2 אינץ') כדורים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הן אפשרויות נהדרות לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ רוזה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
תערובת פינו נואר נוצצת עם ערך רב מיצרני Ca ' Furlan Prosecco! ניחוחות של דובדבן טרי, תות ועלי כותרת של ורד. עגול וקרם על החיך, עם בועות מרעננות פריך וגימור ארוך ומאוזן.תערובת: 84% Glera, 16% פינו נואר