קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות40
מגזין

סופלה גזר

סופלה גזר
סופלה גזר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 1861 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 114 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם allspice, קמח, קינמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. נסו סופלה גזר, סופלה גזר, ו סופלה הגזר של סם (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.