קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סופר יום ראשון סלסה כנפיים

סופר יום ראשון סלסה כנפיים
המתכון סופר יום ראשון סלסה כנפיים יכול לספק את הכמיהה המקסיקנית שלך על 4 שעות ו -10 דקות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 289 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. לא הרבה אנשים ממש אהבו את ההור ד ' אובר הזה. אם יש לכם מיץ תפוחים, סוכר חום חזק, כנפי עוף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 29%. ציון זה הוא רע למדי. נסו טום קולינס-קוקטייל קלאסי לסופרבול יום ראשון, שוקולד כתום" כדורגל " כפות עבור סופרבול יום ראשון, ו נאגטס עוף באפלו ללא גלוטן ליום ראשון בסופרבול עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
חותכים כנפיים ל -3 חלקים, זורקים קצות כנפיים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
2
שלב את כל המרכיבים בסיר איטי של 2 ליטר. מבשלים על נמוך במשך 4 עד 6 שעות.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

טובלים רוטב בתפריט? נסה להתאים עם רוז נוצץ עם יין נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. רוז הנוצצת של קליפורניה פורלן קובי מריאנה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
פורלן קובי מריאנה רוז נוצצת
פורלן קובי מריאנה רוז נוצצת
תערובת פינו נואר נוצצת בעלת ערך רב מיצרני קא ' פורלן פרוסקו! ניחוחות של דובדבן טרי, תות ועלי כותרת של ורדים. עגול וקרמי על החיך, עם בועות מרעננות פריכות וגימור ארוך ומאוזן.תערובת: 84% גלרה, 16% פינו נואר