קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

סוקוטאש תירס אסיאתי

סוקוטאש תירס אסיאתי
המתכון סוקוטאש תירס אסיאתי יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך תוך כ -25 דקות . מנה אחת מכילה 252 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -16 גרם שומן . תמורת 1.27$ למנה , תקבלו תוספת שמגישה 4. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 יאמרו שהוא הגיע למקום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם אדמה, שמן שומשום, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 46% , שהוא מוצק. סוקוטאש אסיאתי , סוקוטאש תירס וסוכות תירס קיץ דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים אדמה בסיר ומכסים ב-3 כוסות מים. להביא לרתיחה. מכסים ומבשלים 4-5 דקות או עד לריכוך, מוסיפים את התירס במהלך 2 הדקות האחרונות של הבישול.
מרכיבים שתצטרך
אדמה קפואה (מתוך התרמילים)אדמה קפואה (מתוך התרמילים)
זיתים חצויים, מגולעניםזיתים חצויים, מגולענים
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
2 כפות תערובת תיבול ברביקיו2 כפות תערובת תיבול ברביקיו
2
מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
זיתים חצויים, מגולעניםזיתים חצויים, מגולענים
3
מעבירים לקערה גדולה; להוסיף בצל ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
כ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגוררכ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגורר
4
בקערה קטנה מערבבים את מרכיבי הוויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
ציוד שתשתמש בו
כ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגוררכ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגורר
5
יוצקים על תערובת התירס ומערבבים לציפוי. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס

מרכיבים

148אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)edamame הפגז קפואedamame הפגז קפוא148אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)edamame הפגז קפואedamame הפגז קפוא290אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס טריתירס טרי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן546 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1דאשרוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף40אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ37אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ646 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות מצוינות עבור סוכותאש. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. ה-Maximin Grunhauser Abtsberg Riesling Auslese (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Maximin Grunhauser Abtsberg Riesling Auslese (חצי בקבוק)
Maximin Grunhauser Abtsberg Riesling Auslese (חצי בקבוק)