קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

סורבה אבטיח עסיסי

סורבה אבטיח עסיסי
סורבה אבטיח עסיסי יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני שחיפשתם. מתאים ל-8 ומחירו 15 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 119 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. הקיץ יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב כקינוח במחיר סביר מאוד. אם יש לכם מים, אבטיח, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-10 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 12% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: סלט אבטיח עסיסי , סורבה אבטיח וסורבה אבטיח .

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לסורבה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.