קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות60
מגזין

סושי רול: מאקי

סושי רול: מאקי
סושי רול: מאקי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה עד 21 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 758 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל יפני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם ווסאבי, tobiko, אורז סושי vinegared, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קאפה מאקי (רול סושי מלפפון), קאני מאקי (רול סושי מקל סרטן), ו טורה לא מאקי רול (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: מזרן סושי במבוק
2
לחמם את נורים מספיק כדי להפוך אותו לגמיש, על 325 מעלות F במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נוריםנורים
3
מניחים גיליון של נורי על מחצלת במבוק עם החלק הרחב לאורך הקצה המתגלגל של המחצלת.
מרכיבים שתצטרך
נוריםנורים
4
מורחים 1/2 כוס האורז על פני השטח של nori, עוזב על 1/2 אינץ ' של נורים על הקצה המרוחק ביותר חשף כך תוכל לאטום את הגליל. לחץ על האורז למטה בתקיפות אבל בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
נוריםנורים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
5
מניחים מעט ווסאבי-כ 1/4 כפית-על האצבע שלך ולהפיץ סרט דק של ווסאבי משמאל לימין לאורך קו האמצע של האורז. על גבי הקו של ווסאבי, להניח אורך כל דג, מלפפון, בצל ירוק. התחל לגלגל את קצה הבמבוק הקרוב אליך, תוך שימוש בשטיח כדי ללחוץ על גליל הסושי בחוזקה אבל בעדינות כפי שאתה מגלגל. Nori צריך להיצמד לעצמו כאשר רול הוא שלם; אם זה לא, להשתמש תרחיף קורנפלור כדי להרטיב אותו. לטבול סכין במים vinegared לחתוך את הגליל לתוך 6 אפילו פרוסות. חזור על כל מאקי. מסדרים את הלחמניות לחתוך בצד על צלחת העליון כל גליל עם 1/4 כפית טוביקו.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ווסאביווסאבי
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
נוריםנורים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.