קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות99
מגזין

סטייק בגריל עם בצל מקורמל, גבינה כחולה, תבלין פטריות בר ורוטב פלפל אדום קלוי

סטייק בגריל עם בצל מקורמל, גבינה כחולה, תבלין פטריות בר ורוטב פלפל אדום קלוי
סטייק בגריל עם בצל מקורמל, גבינה כחולה, תבלין פטריות בר ורוטב פלפל אדום קלוי עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2218 קלוריות, 81 גר' של חלבון, ו 173 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם אנצ'ו צ' ילה, פלפלים, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-30 דקות. עם כפית ציון של 84% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: סטייק בגריל וקיבובי פטריות עם רוטב גבינה כחולה, נקניקיות שלוש דרכים - פלפל ריבה / רוטב צ'ילי, בצל קרמל בורבון ותבלינים עגבניות מתובל, ו גבינה בגריל פטריות עם בצל קרמל בלסמי.

הוראות

1
מערבבים שמן, שום, צ ' ילי, גרידת ליים בתבנית אפייה רדודה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לייםגרידת ליים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מוסיפים סטייק ופונים למעיל. מכסים ומקררים לפחות 4 שעות או לילה. מחממים גריל או מחבת גריל על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
3
הסר סטייק מן המרינדה, העונה עם מלח ופלפל וגריל במשך 2 עד 3 דקות משני הצדדים עד חום זהוב מבושל עד doneness בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
תן לנוח 5 דקות לחתוך על ההטיה לפרוסות עבות 1/2 אינץ'. מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מניחים 8 טורטיות על משטח עבודה שטוח. מעל כל טורטייה עם 2 אונקיות של צ ' דר. מחלקים את הבצלים והסטייק על הגבינה. קראמבל 1 אונקיה של הגבינה הכחולה על גבי הסטייק. מחסנית טורטיות לעשות טורטיות 4 (2-שכבה) ומעל כל אחד עם טורטיות הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
בצלבצל
סטייק.סטייק.
6
מברשת את צמרות עם שמן זית ומפזרים על 1/2 כפית של אבקת אנצ 'ו צ' ילה. בזהירות להעביר את הקסדיות על תבנית אפייה ואופים בתנור עד חום זהוב והגבינה נמסה, על 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ 'ילי אנצ' ואבקת צ 'ילי אנצ' ו
שמן זיתשמן זית
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
7
מגישים כל אחד עם מנה גדולה של התענג פטריות על גבי ומקשטים עם כוסברה קצוצה ורוטב פלפל אדום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטריותפטריות
רוטברוטב
1
מחממים שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
מחממים שמן במחבת גדולה מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הפטריות ומבשלים עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
3
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
4
מוסיפים את היין ומבשלים עד מופחתת לחלוטין. מערבבים בחומץ, קורנית ופטרוזיליה ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
טימיןטימין
ייןיין
5
מניחים פלפלים, בצל, צ ' יפוטלה, מיץ לימון ודבש בבלנדר להתמזג עד חלקה. עם המנוע פועל, לאט להוסיף את השמן להתמזג עד emulsified. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
פלפליםפלפלים
דבשדבש
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

1אנצ'ו צ' ילה, קצוץ גסאנצ'ו צ' ילה, קצוץ גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת אנצ'ו צ' ילהאבקת אנצ'ו צ' ילה2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה כחולה, מתפוררתגבינה כחולה, מתפוררת1ניו מקסיקו צ'ילה, קצוץ גסניו מקסיקו צ'ילה, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)מחית צ'יפוטלהמחית צ'יפוטלה4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלעסטייק צלע126-inchsטורטיות קמח (6 אינץ')טורטיות קמח (6 אינץ')1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץ דקטימין טרי קצוץ דק2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק6ציפורןשום, קצוץ גסשום, קצוץ גס2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1סיד, מקונן וקצוץ גססיד, מקונן וקצוץ גס680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות (cremini ,shiitake, oyster) קצוץ גספטריות (cremini ,shiitake, oyster) קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית3(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק2פלפלים אדומים, קלויים, קלופים, זרע וקצוץ גספלפלים אדומים, קלויים, קלופים, זרע וקצוץ גס3(חוֹרֶף)בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ2בצלים אדומים, קלופים פרוסים דקבצלים אדומים, קלופים פרוסים דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרי, לפי הטעםמלח ופלפל טחון טרי, לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'דר לבן, מגורד בצפיפותצ'דר לבן, מגורד בצפיפות

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.