קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

סטייק דג-חרב ארומטי.

סטייק דג-חרב ארומטי.
סטייק דג-חרב ארומטי עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. אם יש לך אבקת צ'ילי, אבקת שום, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סטייקים דג חרב בגריל, סטייק דג חרב צלוי במחבת, ו סטייק דג חרב טריאקי דבש.

הוראות

1
מערבבים את 8 המרכיבים הראשונים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים דגים, פונים למעיל. מכסים ומקררים במשך 1 שעה, הופכים את התיק מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
3
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מניחים דגים על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 4 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדקים עם מזלג או עד מידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.