קושיבינוני
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות56
דיאטותללא לקטוז
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סטייק מושרה במרינדה בגריל בסגנון בולגוגי

סטייק מושרה במרינדה בגריל בסגנון בולגוגי
צריך מנה עיקרית ללא חלב? סטייק בולגוגי-בסגנון מושרה במרינדה צלוי יכול להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 104 גרם חלבון 91 גרם של שומן, וסך הכל 2443 קלוריות. אם יש לכם מלח, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. וזה טוב. נסו סטייק קולב מושרה, Pan-Grilled Beer-Marinated Hanger Steak, ו שום בגריל וסטייק קולב במרינדה עשבי תיבול (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון, להוסיף ממרח צ ' ילה, שום, זנגביל, חומץ, סוכר, סויה ופלפל שחור. להתמזג היטב מאשר טפטוף בשמנים. בעודם רצים, מוסיפים את הבצל הירוק והכוסברה. בדוק לתיבול. זה לא צריך להיות מלוח מאז מלח מתווסף ממש לפני צליה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
בצל ירוקבצל ירוק
תיבולתיבול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
הסר 1/2 כוס המרינדה ושמורה לרוטב. בצלחת, מעיל לחלוטין את הקולב עם המרינדה הנותרים ולתת לרבד לילה. על גריל חם, משומן, קולב העונה עם מלח וגריל, על 8 דקות עבור בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
עבור kimchee: במחבת גדולה לא תגובתי, לחמם את החומץ, סוכר ומלח. כאשר רותחים, להוסיף את המלפפונים, בצל, שום, פתית צ 'ילה, צ' ילי בצל ירוק. להחזיר לרתיחה, למשוך את החום ולתת לעמוד לטמפרטורת החדר. לאחסן בצנצנת זכוכית עם מכסה משוחרר בטמפרטורת החדר כדי להתסיס מעט. לאחר 2 ימים בטמפרטורת החדר, לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
בצל ירוקבצל ירוק
חומץחומץ
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
עבור האורז המטוגן: בווק חם מצופה בשמן קנולה, לטרוף במהירות את הביצים לשלב רך. תניח בצד. באותו ווק חם מצופה בשמן, להוסיף שום, ג ' ינג ' ר בצל ירוק. מבשלים עד רך ואז מוסיפים אורז, נבטי שעועית, סויה ושמן שומשום. מתבלים ומוסיפים בחזרה את הביצים.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
שמן בישולשמן בישול
שמן שומשוםשמן שומשום
בצל ירוקבצל ירוק
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ביצהביצה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
5
חממו היטב ובדקו אם יש תיבול.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
6
ציפוי: על צלחת לבנה גדולה, זיג-זג את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
7
מניחים תלולית קטנה של אורז העליון עם סטייק קולב פרוס לשניים, על ההטיה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
אורזאורז
8
מניחים קימצ ' י על גבי ומקשטים עם זרעי שומשום, בצל ירוק ובצלצלים מטוגנים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
בצל ירוקבצל ירוק
שאלותשאלות
9
מערבבים הכל בקערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נבטי שעועית הריםנבטי שעועית הרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה לבשלשמן קנולה לבשל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי צ'ילה קוריאניים (גוצ' ו-קארו)פתיתי צ'ילה קוריאניים (גוצ' ו-קארו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשחת שעועית צ'ילה קוריאנית (gochu-jan)משחת שעועית צ'ילה קוריאנית (gochu-jan)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה2פרוסותמלפפונים אנגליים( חממה), 1/8 אינץ חצי ירח פרוסותמלפפונים אנגליים( חממה), 1/8 אינץ חצי ירח פרוסות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום פרוסשום פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור גספלפל שחור גס1מיץ לימוןמיץ לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמעל המרינדהמעל המרינדה2largesבצל אדום, פרוסות 1/8 אינץבצל אדום, פרוסות 1/8 אינץ1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז יסמין מבושל, מקורר ונשבר (בדרך כלל בן יום)אורז יסמין מבושל, מקורר ונשבר (בדרך כלל בן יום)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, 1/2-חתיכות אינץבצל ירוק, 1/2-חתיכות אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס, לקישוטבצל ירוק פרוס, לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זרעי שומשוםשמן זרעי שומשום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זרעי שומשוםשמן זרעי שומשום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דקרוטב סויה דק2(חוֹרֶף)רוטב סויה דקרוטב סויה דק1קילוגרםסטייק קולב, גידים הוסרסטייק קולב, גידים הוסר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4צ'ילי ציפור תאילנדית חצוי, דה seededצ'ילי ציפור תאילנדית חצוי, דה seeded4largesביצים שלמותביצים שלמות

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.