קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

סטייק מקסיקני פרוס ומרק שעורה

סטייק מקסיקני פרוס ומרק שעורה
המתכון מקסיקני פרוס סטייק ושעורה מרק יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 3 שעות ו-25 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 388 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל צ'ילי, פלפל, סלרי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש במלח הכשר גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גרנולן מתוק מלוח ויוגורט קוקוס {Sugar Rush Gift Edition # 4} כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי עבור יום ולנטין. נסו סטייק פרוס ומרק שעורה פטריות, מרק שעורה שעועית מקסיקנית, ו סטייק ומרק שעורה פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את הכוסברה, ווסטרשייר, שום, צ ' ילי, מיץ ליים, מיורן ובצל בשקית.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מרז ' ורםמרז ' ורם
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
2
מפזרים את הסטייק במלח ופלפל ומוסיפים לשקית. לשחרר אוויר ולאטום את התיק, ואז לקרר. להשרות עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
3
כדי להכין, להביא את הסטייק לטמפרטורת החדר, לחמם מחבת גריל בינוני גבוה, לנער את המרינדה עודף ולבשל את הסטייק במשך כמה דקות בכל צד. פרוסה דקה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
4
למרק: להביא סיר מים לרתיחה, מלח את המים ומבשלים את השעורה למכרז, אבל אל דנטה, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
מיםמים
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מסננים טפטוף עם מגע של שמן. לאחסן במיכל פלסטיק עד הלילה אתה מגיש את המרק.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
6
בסיר מרק, לחמם את 2 כפות EVOO, 2 סיבובים של המחבת, על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
7
מוסיף את השום, סלרי, פלפלים צ ' ילה, בצל ופלפלים, ומתבלים עם מלח ופלפל. לבשל כדי לרכך את הירקות, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
פלפלפלפל
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
8
מוסיפים את המניה, העגבניות והכוסברה, ומבשלים לשלב את הטעמים, כ -20 דקות. מגניב, לכסות ולאחסן לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
מלאימלאי
9
כדי לשרת, לחמם את המרק לרתיחה נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
10
מוסיף את השעורה ואת החום דרך.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
11
מגישים את המרק בקערות רדודות ומוסיפים את סטייק החצאית הפרוס. תעביר את פלחי הלימון, ווסטרשייר ורוטב חריף לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
סיד טריזסיד טריז
סטייק חצאיתסטייק חצאית
רוטב חריףרוטב חריף
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר1קטןפלפל, קצוץ דקפלפל, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק1טרי צ'ילה, כגון פרזנו או חלפיניו, זרע קצוץ דקטרי צ'ילה, כגון פרזנו או חלפיניו, זרע קצוץ דק2פלפלים צ'ילה, כגון פרזנו או jalepeno, זרע וקצוץפלפלים צ'ילה, כגון פרזנו או jalepeno, זרע וקצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור גסמלח כשר ופלפל שחור גס11 קילו קישואים,מיורן מיובש או אורגנומיורן מיובש או אורגנו2(חוֹרֶף)EVOO, בתוספת תוספת עבור טפטוףEVOO, בתוספת תוספת עבור טפטוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה או פטרוזיליה טריים, קצוצים דקעלי כוסברה או פטרוזיליה טריים, קצוצים דק1קומץעלי כוסברה טריים או פטרוזיליה, קצוציםעלי כוסברה טריים או פטרוזיליה, קצוצים2ציפורן גדולהשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1ליים, מיץליים, מיץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי ליים, ווסטרשייר ורוטב חריף, לעבור ליד השולחןפלחי ליים, ווסטרשייר ורוטב חריף, לעבור ליד השולחן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה אגסשעורה אגס0בצל אדום, טחון או מגורדבצל אדום, טחון או מגורד1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר, מגוררת, לציפויגבינת צ'דר, מגוררת, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רוברט Mondavi נאפה מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.