קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

סטייק פלנק טעון

סטייק פלנק טעון
Steak Flank Loaded היא מנה עיקרית ללא גלוטן וקטוגנית . מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 345 קלוריות , 27 גרם חלבון ו -24 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם ליום האהבה . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . אם יש לכם סטייק בקר, תערובת רוטב סלט חווה, בצל ירוק וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם ציון של 27% , המנה הזו גרועה למדי. סטייק פלנק , סטייק פלנק וסטייק פלנק דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את חמשת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
תפוחי אדמה אדומים או תפוחי אדמה זהב יוקון בייביתפוחי אדמה אדומים או תפוחי אדמה זהב יוקון בייבי
2
חותכים כיס אופקית בסטייק; ממלאים בתערובת חמאה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/4 כוסות שוקולד חלב1-1/4 כוסות שוקולד חלב
סטייק.סטייק.
3
גריל סטייק, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 אינץ' מהחום 5-7 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה (עבור מדיום-רייר, מדחום צריך לקרוא 145°; בינוני, 160°; עשוי היטב, 170°).
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
1 קילו צ'וריסו ספרדי (הכלאה בין קשה לרך), פרוס דק1 קילו צ'וריסו ספרדי (הכלאה בין קשה לרך), פרוס דק
4
מניחים לעמוד 5 דקות לפני ההגשה. להגשה, פורסים דק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות קרח מגולח3 כוסות קרח מגולח

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פלנק סטייק בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, נתחי בקר רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות וינומיות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.