קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

סטייק פלנק עם רוטב ברביקיו בלסמי

סטייק פלנק עם רוטב ברביקיו בלסמי
סטייק פלנק עם רוטב ברביקיו בלסמי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 63 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 941 קלוריות. אם יש לך אנצ'ו צ' ילה אבקה, בגט, גבינת מונטריי ג'ק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו כריך סטייק צלע עם רוטב ברביקיו תפוחים, סטייק צלוי עם רוטב ברביקיו בורבון, ו סטייק צלע עם רוטב עגבניות-בלסמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את הרוטב: להביא את חומץ בלסמי לרתיחה בסיר קטן על חום בינוני ומבשלים עד מופחת על ידי כמחצית, 15 עד 20 דקות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
חום 1 כף שמן קנולה מעל חום בינוני-גבוה בסיר בינוני כבד תחתית.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים את הקטשופ ו 3 כפות מים ומביאים לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
מיםמים
6
מוסיפים את חומץ בלסמי מופחת, אבקת צ 'ילה, פפריקה, חרדל, חומץ יין אדום, רוטב ווסטרשייר, צ 'יפוטלה צ' ילה, סוכר חום, דבש ומולסה. מבשלים עד מעובה, ערבוב מדי פעם, 10 דקות. מחית עם בלנדר טבילה או להעביר לבלנדר ומחית עד חלקה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סוכר חוםסוכר חום
מולסהמולסה
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
בלנדרבלנדר
7
יוצקים את הרוטב לתוך קערה ולתת מגניב לטמפרטורת החדר. (הרוטב ישמור במשך שבוע 1 בקירור במיכל אטום. אם זה מקבל עבה מדי, מערבבים ב 1 עד 2 כפות מים.)
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
תן לסטייק לשבת 30 דקות בטמפרטורת החדר לפני הצלייה. בינתיים, מחממים גריל גבוה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
מברשת את הסטייק עם הנותרים 1 כף שמן קנולה ועונה בנדיבות עם מלח ופלפל. גריל על חום ישיר עד השחמה בצד אחד, על 3 דקות, ואז להתהפך גריל עד הצד השני הוא השחמה, על 3 דקות יותר. לעבור לחלק קריר יותר של הגריל, הרחק מחום ישיר. מוסיפים את הרוטב וממשיכים לצלות, מסתובבים עוד כמה פעמים, עד בינוני נדיר, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן קנולהשמן קנולה
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
10
העברה ללוח חיתוך ואוהל רופף עם רדיד.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
11
תן לנוח 10 דקות.
1
מברשת את הצד לחתוך של כל חתיכת לחם עם שמן זית ומתבלים עם מלח ופלפל. גריל משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
הסר מהגריל ומעל כל חתיכה עם תל של גבינת מונטריי מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
שים את הלחם על חתיכת נייר אלומיניום ולחזור לגריל כדי להמס את הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
גרילגריל
4
העברה למגש הגשה.
5
דק לחתוך את הסטייק נגד התבואה. מסדרים את פרוסות הסטייק על הלחם ומקשטים עם בצל ירוק פרוס.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
לחםלחם
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
6
צילום: Con Poulos

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1קטןצ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץצ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלעסטייק צלע1באגט צרפתי, חצי לאורכו וחותכים לחתיכות 4 אינץבאגט צרפתי, חצי לאורכו וחותכים לחתיכות 4 אינץ1ציפורן גדולהשום, קצוץ גסשום, קצוץ גס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי מגוררתגבינת מונטריי מגוררת4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1קטןבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס, להגשהבצל ירוק פרוס, להגשה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות שני ויינס עמק קולומביה מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.