קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

סטייק פרוס, פטריות ובצל ירוק עם תפוחי אדמה דיז'ון חמים

סטייק פרוס, פטריות ובצל ירוק עם תפוחי אדמה דיז'ון חמים
סטייק פרוס, פטריות ובצל ירוק עם תפוחי אדמה דיז'ון חם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 1048 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 67g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו שאלוט, חמאה, פטריות קרים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב תערובת תיבול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דלעת ספייס קרם ביסקוויטים כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: סלט תפוחי אדמה דיז'ון עם פטריות ובצל, סלט תפוחי אדמה דיז'ון חם עם שעועית ירוקה, ו סטייק עם חמאה עם בצל.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Maddalena מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.